Herkansing... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Yvette Bosman - WaarBenJij.nu Herkansing... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Yvette Bosman - WaarBenJij.nu

Herkansing...

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

28 Oktober 2013 | Nederland, Groningen

Nog maar 5 dagen... Dan is het tijd om aan het tweede deel van mijn avontuur te beginnen. Zoals jullie weten is het eerste deel van mijn avontuur niet helemaal zo gegaan zoals ik gepland had. Daarom zie ik dit maar als een herkansing. Een herkansing die ik zo goed als ik kan ga benutten. Dit is het deel van het avontuur waarnaar ik het meest heb uitgekeken en waarin ik denk en hoop mezelf zo goed als ik kan te leren kennen en te ontdekken wie ik nou eigenlijk echt ben. Ik hoop enorme uitdagingen tegenkomen waarvan ik nooit had gedacht ze ooit tegen te komen, daarvan te leren en als een ander en met name beter en zelfstandiger persoon terug te komen die nooit een uitdaging uit de weg gaat. Maar jullie hoeven je geen zorgen te maken! Wat er ook gebeurt, ik ben wie ik ben en zal natuurlijk terugkomen als een herkenbare ik! Maar beetje verandering is nooit erg toch?(A) Na de afgelopen twee maanden thuis gespendeerd te hebben(die ik overigens voor geen goud had willen missen) en hoofdstukken afgesloten te hebben, aan nieuwe hoofdstukken begonnen te zijn en in sommige hoofdstukken nog steeds bezig te zijn, vertrek ik zaterdagmorgen richting Schiphol. Na uitgezwaaid te worden door familie en vrienden vertrek ik met een twaalf uur durende vlucht richting China en spendeer ik mijn eerste dag van mijn reis in Hong Kong. Na 14 uur vlieg ik door naar Sydney waar ik maandagochtend lokale tijd aan zal komen(hopelijk zonder smog in de lucht)!

Ik zal het vandaag kort houden en laat weer wat van me horen zodra ik mijn reis naar de andere kant van de wereld ben begonnen, meer dan 24 uur in de lucht te hebben gehangen en ben aangekomen in Sydney!

Liefs

  • 28 Oktober 2013 - 18:36

    Roelien:

    Lieve Yvette,

    Ik wens je ontzettend veel plezier de komende tijd en zal je blijven volgen!
    Ben reuze benieuwd hoe het je vergaat.
    Je bent een top meid dus moet helemaal goed komen.

    Lieve groet Roelien

  • 01 November 2013 - 13:35

    Harma Boon:

    Lieve Yvetje,

    Zo, nu ga je echt de wereld zien!!!!! Ik wens je heel veel plezier
    en geniet van deze uitdaging.
    En een uitdaging is het zeker. Maar dat gaat allemaal lukken.

    de datum dat je weg gaat
    kruipt steeds dichterbij
    grote wereldreis voor jou
    voor jou alleen

    een kans om jezelf te vinden
    dingen zien die een ander
    nooit zal kunnen zien
    krijg het er spaans benauwd van

    ik gun het je zo
    maar zal je missen
    gelukkig kunnen we mailen
    en hoef ik niet veel van je avonturen te missen.

    HEEL VEEL GELUK EN REISPLEZIER YVETTE

    GROETJES HARMA
    JE "oud" collega

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Actief sinds 29 Juli 2013
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 9838

Voorgaande reizen:

02 November 2013 - 02 Juni 2014

Wereldreis

11 Augustus 2013 - 21 Oktober 2013

Spanje

Landen bezocht: